Гарадская творчая група настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры

Дзяржаўная ўстанова адукацыі «Сярэдняя школа № 25 г. Магілёва»

  

 Гарадская творчая група
настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры

«Праблемы фарміравання чытацкай адукаванасці вучняў, ці як прывіць цікавасць да чытання»

 

Кіраўнік:

Новікава Алеся Уладзіміраўна, настаўнік беларускай мовы і літаратуры дзяржаўнай установы адукацыі “Сярэдняя школа № 25 г. Магілёва”

Состав творческой группы учителей белорусского языка и литературы
“Праблемы фарміравання чытацкай адукаванасці вучняў, ці як прывіць цікавасць да чытання”

№ п/п Учреждение образования ФИО педагога Квалификационная категория
1 ГУО “Средняя школа № 25 г. Могилёва” Новикова Алеся Владимировна (руководитель) первая
2 ГУО “Средняя школа № 9

 г. Могилёва”

Куриленко Елена Леонидовна первая
3 ГУО “Средняя школа № 19 г. Могилёва” Зяткина Наталья Николаевна высшая
4 ГУО “Средняя школа № 23 г. Могилёва” Листратенко Татьяна Николаевна первая
5 ГУО “Средняя школа № 31 г. Могилёва” Шендерова Инна Сергеевна высшая
6 ГУО “Средняя школа № 35 г. Могилёва” Еленская Анастасия Александровна без категории
Вид деятельности Дата Место проведения Ответственные Форма представления продукта

Заседания творческой группы учителей белорусского языка и литературы г. Могилева «Праблема фарміравання чытацкай адукаванасці вучняў, ці як прывіць цікаваць да чытання»

Шляхі павышэння матывацыі навучэнцаў да чытання 14-18.10.2024 средняя школа № 25 Лисовская Н.В. Протокол,
рекомендации
Работа з тэкстам 24.01.2025 средняя школа № 25 Лисовская Н.В. Протокол,
рекомендации
Фарміраванне чытацкай адукаванасці вучняў з дапамогай сучасных тэхналогій і метадаў навучання (развіццё крытычнага мыслення, шматмерныя дыдактычныя інструменты, праблемнае навучанне і інш.) 17-21.03.2025 средняя школа № 25 Лисовская Н.В.  

Протокол,
рекомендации

Тэксты новай прыроды (інтэрнэт-публікацыі, мультымедыйныя прэзентацыі, інтэрактыўная інфаграфіка) як рэсурс фарміравання чытацкай адукаванасці вучняў

 

19-23.05.2025 средняя школа № 25 Лисовская Н.В. Протокол,
Рекомендации
брошюра

 

Работы рэспубліканскага конкурсу метадычных распрацовак для настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі «Практыка – арыентаваныя заданні як інструмент фарміравання чытацкай граматнасці»

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%